loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای عملی پیشگیری از اعتیاد نوجوانان و جوانان

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 244

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نوجوانان وجوانان هر جامعه جز سرمایه های بالقوه آن کشور محسوب می شوند که برای رشد و بالندگی آن ها باید برنامه ریزی مدون صورت گیرد.یکی از این برنامه ها ،با توجه به آسیب های موجود در جامعه انسانی ،برنامه پیشگیری از اعتیاد است.

در کتاب حاضر با طرح مباحث نظری در مورد راه های مختلف پیشگیری از اعتیاد و طرح اثرات زیان بار مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی شایع، آموزش برنامه مهارت های عملی در برابر اعتیاد به صورت فعالیت های اجراشدنی در محیط زندگی و تحصیل نوجوانان و جوانان عرضه شده است. این برنامه ها شامل برنامه زندگی سالم در ابعاد جسمانی، روانی- اجتماعی، معنوی و شناسایی موقعیت های پرخطر است. کلیه برنامه های ارائه شده به صورت فعالیت های عملی را مشاور با همکاری نوجوانان و جوانان با روش های فعالیت در گروه های کوچک، ایفای نقش، بحث و مناظره انجام می دهند. بکارگیری این مهارت ها در پیشگیری از اعتیاد نوجوانان و جوانان، مؤثر است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما