loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پول، خدا، بچه ها: آموزش سبک زندگی اسلامی

1 (1)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

تصویرگر شیوا ضیایی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52032 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پول، خدا، بچه ها: آموزش سبک زندگی اسلامی، با توجه به رهنمودهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر تالیف شده تا مسائل اساسی که مورد توجه رهبر انقلاب است از کودکی به فرزندان آموزش داده شود. کتاب پول، خدا، بچه ها: آموزش سبک زندگی اسلامی، نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است و در انتشارات جمال منتشر شده است.

این کتاب که در 7 فصل تالیف شده است در نظر دارد تا مفاهیم اقتصادی را از منظر اسلام به کودکان آموزش دهد. حجت الاسلام حیدری ابهری که سابقه طولانی در نوشتن برای کودکان دارد این بار با این کتاب سعی کرده مفاهیم اقتصادی از منظر اسلام را برای خوانندگان خود که متشکل از مربیان، والدین و ... را با زبانی متناسب کودکان بیان کند.

«پول»، «کسب و کار»، «خرید و فروش»، «اسراف و صرفه جویی»، «کمک به فقیران»، «پرسش های گوناگون» و «زنگ ضرب المثل ها» عناوین فصل های هفت گانه این کتاب است.نویسنده در هر فصل مرتبط با آن فصل سوالاتی را طرح کرده و پاسخ های آنها را عنوان کرده است. نویسنده در فصل پایانی سعی کرده ضرب المثل هایی را که مرتبط با مسئله پول و امور مالی است را نیز طرح کند تا فرهنگ غنی ادبی را نیز به خواننده خود منتقل کند.

کتاب "پول، خدا، بچه ها" که به آموزش سبک زندگی اسلامی در مسائل مالی می پردازد به سوالات گوناگون در این حوزه پاسخ می دهد و در کنار پاسخگویی به این سوالات برخی اطلاعات جذاب را نیز به خواننده ارائه می کند تا خواندن این کتاب برایش جذاب باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما