loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزی روزگاری قاسم سلیمانی 2: نبرد سید جابر؛ اردیبهشت تا تیر 1361 به روایت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی

ناشر یا زهرا (س)

ویراستار مهرداد عبادی

مصاحبه گر عباس میرزایی

تحقیق و تنظیم کتاب عباس میرزایی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52319 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه خاطرات سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس «روزی روزگاری» نام گرفته است. مجموعه روزی روزگاری قرار است، تمام خاطرات سردار سلیمانی را از ابتدای جنگ تحمیلی تا انتها در 16 مجلد روایت کند.

کتاب نبرد سید جابر؛ اردیبهشت تا تیر 1361 به روایت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، از مجموعه روزی روزگاری است که توسط عباس میرزایی گردآوری و مصاحبه شده و در انتشارات یا زهرا (س) به چاپ رسیده است. از عباس میرزایی تا کنون بیش از 30 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

کتاب اول با عنوان «هجوم به تهاجم» خاطرات بهمن سال 1360 تا اردیبهشت سال 1361 را از زبان فرمانده وقت لشکر 41 ثارالله روایت می کند. کتاب دوم با عنوان «نبرد سید جابر» روایتگر خاطرات این سرباز دلاور اسلام از اردیبهشت تا تیر ماه سال 1361 است. کتاب سوم از مجموعه روزی روزگاری حاج قاسم، با عنوان «متولد مارس» جستاری در خاطرات دوستان و هم رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به چاپ رسیده است.

هم چنین افرادی داشتیم که با سر و جان کار کردند. خوب بعضی ها با سر و جان کار کردند. ولی واقعا خسته شدند.
برادرمون تجلی خیلی هم کار کرد. خیلی زحمت کشید. ایشون گفت آقا خسته شدم. برادر من خسته شدم. احتیاج به استراحت دارم. ما قبول می کنیم. همه شما خسته شدید. واقعا این را قبول دارم. به حدی رسیده که خودم هم بریدم. ولی الان در حالتی هستم که پدرم همبمیرد نمیروم. اگر مادرم هم برود نمی روم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سارینا تیموری

عالیییییییییییییی بود

20 اردیبهشت 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما