loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آفاق تمدنی انقلاب اسلامی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سید محسن حسینی جلالی

ویراستار احمد کریمیان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 647

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52327 10003022
324,000 291,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، بررسی نتایج و تأثیرات انقلاب اسلامی است.

این کتاب، دربردارندة بیست مقاله در بررسی لایه‌های زیرین و پردامنة انقلاب اسلامی ایران است که حول سه محور اصول و مبانی؛ عوامل و ابعاد و آسیب‌شناسی تدوین گردیده‌اند. از جمله مقاله‌های مندرج در کتاب می‌توان به این موارد اشاره کرد.

بازسازی اندیشة دینی در ایران معاصر و تأثیر آن بر بازیابی تمدن اسلامی/ دکتر جلال درخشه؛ انقلاب اسلامی ایران و تمدن‌سازی نوین اسلامی/ دکتر ناصر جمال‌زاده؛ بنیان‌های فکری شیعه در تمدن‌سازی اسلامی/ دکتر منصور میراحمدی؛ نقش تعلیم و تربیت اسلامی در تمدن‌سازی/ دکتر رضا اکبری و یاسین شکرانی؛ محیط امنیتی تمدن اسلامی: رویکردی آسیب‌شناسانه/ دکتر اصغر افتخاری و تقابل رویکرد تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و جهانی‌سازی، تحلیلی آینده‌نگرانه/ دکتر غلامرضا گودرزی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما