loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اماکن تاریخی ری

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

ویراستار حسین پورشریف

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 353

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در چهار فصل گردآوری شده است که فصل اول آن به کلیاتی درباره شهر ری می پردازد، فصل دوم، سوم و چهارم نیز به ترتیب مروبط می شود به اماکن تاریخی به جای مانده قبل از انقلاب، اماکن تاریخی به جای مانده در شهر ری پس از اسلام تا حمله مغول و اماکن تاریخی به جای مانده در شهر ری از عصر مغول تا زمان کنونی.

این کتاب بیشتر حاصل مشاهدات عینی بوده است و نویسنده شخصاً هنگام یادداشت برداشتن در محل بنا حاضر بوده و نکات لازم را یادداشت می کرده است. اما در پاره از مواقع برای بیان قدمت تاریخی و یا استدلال مشاهدات، تحقیقات دیگران نیز مورد استفاده قرار داده است که در جای خود تذکر داده شده است. هر آنچه پیش می رفتم، دامنه تحقیقات بسیار وسیع تر شده و با منابع تازه ای آشنا می شدم که دیگر فرصت بررسی و تجدیدنظر در مباحث کتاب را ندارم، زیرا سال، سال تحصیلی است و باید به فرا گرفتن دروس پرداخت. اغلب تصاویری که در این کتاب مشاهده می کنید، توسط «مرتضی رستمی» عکاس ایران باستان تهیه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما