loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رفتارشناسی اقتصادی از دیدگاه قرآن کریم (انسان مادی گرا و انسان فطرت گرا)

اقتصاد اسلامی - 37

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52412 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن کریم بر آن است که انسان یکی از دو گرایش اصلی (مادی گرا یا فطرت گرا) را دارا است، این کتاب نیز بر همین اساس سامان یافته است:
بخش اول کتاب به کلیات مفاهیم این موضوع پرداخته است.
بخش دوم تلاش دارد که رفتار اقتصادی انسان مادی گرا را مورد تحلیل رفتاری قرار دهد. در این بخش خواهیم دید که معرفی قرآن کریم از رفتارهای انسان مادی گرا تفاوت دارد.
بخـش سـوم بـه تحـلیـل رفتـار اقتصـادی انسـان فطرت گـرا پرداخته. فطرت هـمان آفـرینش اولیـه انسـان اسـت و انسان فطرت گرا کسی است که تنظیـم رفتارهایش به این آفـرینش اولیـه توجه دارد.
بخش چهـارم هـم به مقایسـه رفتاری انـسان مادی گـرا و انسان فطـرت گرا پرداخته؛اما برای پرهیز از تکرار، روشـی را اتخاذ کرده است که نشان دهد رفتارشناسی های مطرح شده در دو بخش قبل، ثمره مفیدی درتخصیص و توزیع منابع و درآمد دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما