loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزگاران 2: کتاب خاطرات

ناشر روایت فتح

گردآورنده کتاب سمیه حسینی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 101

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5243 10003022
7,000 6,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد دوم مجموعه ی روزگاران پر است از خاطرات آدم هایی که به سادگی همه ی انسان ها و خیلی معمولی بودند، اما رفتار و کردارشان آن ها را انسان هایی با رنگ و بوی خدایی کرده بود. رفتارهایی برای امروز و فردا و پس فردا؛ امروزی که بی سیم زدند دخترت به دنیا آمده، فردایی که عملیات شد و رفت و پس فردایی که ... .
این کتاب در نظر دارد با ذکر صد خاطره ی باز نوشته مثل چند ضربه ی استادانه ی قلم که خطوط اصلی چهره ای را ترسیم می کنند، خطوط اصلی ای برای چهره ی جنگ هشت ساله ی ما بکشد. خطوطی که شاید چندان به دیدنشان عادت نکرده باشیم.

لو رفتیم؟ شاید هنوز نه!
- بچه ها! تو رو خدا صدا نکنید. شاید هنوز لو نرفته باشیم!
آتش سنگین روی ما بود. هنوز دستور شروع عملیات نرسیده بود. رگ بار مسلسل بود که می زدند. بچه ها تیر می خوردند. بدون یک آخ، بی سر و صدا می رفتند زیر آب.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما