loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمریکایی

5 (1)

ناشر اسم

نویسنده هاوارد فاست

مترجم فریدون مجلسی

ویراستار محمدرضا صادقی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 432

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52503 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هاوارد ملویل فاست رمان نویس چپ آمریکایی بود که با نام های مستعار ای. وی. کانینگهام و والتر اریکسون نیز قلم زده است. او نوشتن را در سنین پایین آغاز کرد و نخستین داستانش را به نام «دو دره» در سال 1933 منتشر کرد. فاست پس از نگارش چندین رمان و داستان، در 12 مارس 2003 در الد گرینویچ کانکتیکت درگذشت.

کتاب «آمریکایی» شرح حال شخصی است که پدر و مادرش از یکی از کشورهای ظاهراً اروپای شرقی، با آن زحمات از اقیانوس اطلس عبور کردند و همراه با مهاجران اروپایی، خودشان را به امریکا رساندند و دنبال شغل و کار و نان بخور و نمیر بودند. ظاهراً در امریکا این طور است که کسی که در آنجا متولّد شود، امریکایی است؛ یعنی شهروند آنجاست. برای آن شخص هم که اشاره شد، شناسنامه ی امریکایی گرفتند؛ با این که پدر و مادرش امریکایی نبودند. در این کتاب، مراحل رشد و تربیت و پیشرفت و دوره ی کلاس قضایی دیدن و قاضی شدن و بالاخره وارد مبارزات انتخاباتی شدن این فرد شرح داده شده است.

در مقدّمه ی کتاب هم مترجم مینویسد که این رمان است، اما واقعیت دارد؛ شرح حال فلان کس معروف در فلان ایالت امریکاست. وقتی این کتاب را بخوانیم، واقعاً میفهمیم که انتخابات یعنی چه!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما