loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسرت و هراس فهم فرهنگی بیداری اسلامی

ناشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

ویراستار مهدی محدثی

تحقیق و تنظیم کتاب مجید بهستانی

زیر نظر موسسه علمی - فرهنگی سدید

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52573 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پدیده بیداری اسلامی زمینه ها و پیامدهای عمیق فرهنگی و اجتماعی داشته است، به نحوی که بر مناسبات سیاسی-امنیتی کشورهای درگیر و پیرامون، تاثیر مستقیم داشته اند. با این حال مراکز مطالعاتی و اندیشمندان این کشورها به مطالعه این جنبه ها از آن پرداخته اند. در ایران، علی رغم درگیری مستقیم با مسائل بیداری اسلامی، تا کنون به جز یکی دو کتاب، اثر پژوهشی مستقل در این باب نگاشته نشده است. آن یکی دو مورد نیز به جنبه های جامعه شناسی سیاسی بیداری اسلامی اکتفا کرده اند و به سراغ فهم ابعاد دیگر آن نرفته اند. غالب پژوهش های ایرانی در این باب در سال نخست، ترکیبی از چیستی آن و تاثیرات سیاسی-امنیتی اش و در ادامه به بخش های دوم پرداخته اند.

این اثر تلاشی آغاز گونه برای دیدن جزئیات بیشتری از مولفه ها و پیامدهای فرهنگی-اجتماعی پدیده بیداری اسلامی است که مجموعه مقالاتی در این زمینه را شامل می گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما