loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بی واسطه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52705 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، حاوی داستان بی واسطه به موضوع تاثیر نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکا در قالب آفرینش شخصیت ها و وقایع مجازی اما باورپذیر می پردازد. نویسنده برآن است تا در خصوص این موضوع اثری را از زاویه دید مخاطب نامه خلق کند و تحولات درونی یک جوان اروپایی و غیرمسلمان را در برابر پیام فطری این نامه به نگارش درآورد.

«... فقط حس کنجکاوی است؛ می خواهم بدانم یک رهبر دینی چه پیامی برای جوانان اروپا می تواند داشته باشد؟!
(( برای جوانان شمال آمریکا و اروپا؛
تحولات اخیر در فرانسه و نمونه های مشابه آن در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا واداشت تا به صورت مستقیم با شما درباره این تحولات سخن بگویم. خطاب من به شماست؛ نه به این خاطر که من توجهی به والدین شما ندارم، بلکه به این خاطر که آینده ملت ها و کشورهایتان در دستان شما خواهد بود و افزون بر این می دانم که حس حقیقت جویی در قلب شما جوانان پویاتر و قوی تر است...
خواست من این است: درباره انگیزه های پشت پرده تخریب چهره اسلام تحقیق و مطالعه کنید.
خواست دوم من این است که در واکنش به سیلی از اقدامات صورت گرفته برای گمراه کردن و پیش قضاوت ها، تلاش کنید تا اطلاعاتی مستقیم و دست اول از این دین را به دست آورید...))»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما