loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرصتی برای زندگی مشترک بهتر

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«ازدواج خوب با شما شروع می شود»، «دلگرمی دادن در رابطه زناشویی»، «رابطه تان را درک کنید»، «صداقت و صراحت»، «مراوده؛ پایه ای برای ارتباط مؤثر»، «مهارت های ارتباطی»، «انتخاب در رابطه زناشویی»، «تعارض در ازدواج»، «حل تعارض؛کاربرد مهارت های آموخته شده شما» و «فرآیند خودیاری برای حفظ ازدواج خوبتان» عناوین 10 فصل این کتاب را تشکیل می دهند.

مطالعه این کتاب به همسرانی که می خواهند رابطه شان را بهبود بخشند، آنهایی که تصمیم دارند زندگی مشترک خود را شروع کنند و همچنین درمانگران خانواده که قصد دارند کتابی ساده و سودمند را به مراجعانشان ارائه کنند، پیشنهاد می شود.

هر زوج نقش مهمی در ایجاد فضایی از عشق و حمایت یا تقویت تعارض زناشویی ایفا می کنند. اگر هر کدام از همسران الگوی رفتاری مؤثرتری جایگزین کند، همسرش مجبور می شود واکنش متفاوتی نشان دهد. یک ازدواج خوب با شما شروع میشود. گام اول در محکم ساختن ارتباط در ازدواج، پذیرفتن مسئولیت رفتار است. وقتی مسئولیت کارهایتان را می پذیرید، این واقعیت را تصدیق می کنید که قدرت دارید. قدرت انتخاب یک فرد ، میتواند یک ارتباط را تغییر دهد...

در بسیاری از ازدواجها، افراد رفتارهایی برمیگزینند که در ارتباطشان شکاف ایجاد میکند اگرچه به دنبال احساس تعلق و احساس اهمیت باشند. آنها ممکن است ندانند که رفتارهای غیرسودمندی انتخاب کرده اند. زمانی که یک یا هر دو نفر رفتارهایی را که به آنها برای دستیابی به اهداف احساس تعلق و اهمیت کمک می کند، نیاموخته اند، اغلب ناامید می شوند یا به طریقی عمل می کنند که باعث می شود از ساختن ارتباطی خشنودکننده بیشتر دور شوند...

ارتباط زناشویی سالم و مطمئن هرگز تصادفی نیست. اساس فرایند ساختن یک ازدواج شاد و مستحکم، قرارداد برای وقت گذراندن با هم، یادگیری و به کارگیری مهارتهای ارتباطی است. برای بهبود ارتباطتان، شاید لازم باشد روشهای مرسوم برای با هم بودن را تغییر دهید. به جای این که وقتهای باقیمانده را با هم بگذرانید، می توانید یاد بگیرید برنامه ریزی داشته باشید تا زمانی را برای با هم بودن و انجام کارهایی که برای زندگی زناشویی بهتر لازم است، فراهم کنید. برنامه ریزی برای تعیین شیوه های تغییر زندگی روزمره کمک می کند تا بتوانید به سوی دستیابی هدفهایتان حرکت کنید. تکنیکهای برنامه ریزی و مدیریت زمان، ابزارهایی برای استفاده درست از زمان حال هستند. برخی افراد همیشه مثل یک برنامهنویس خوب عمل می کنند ولی هر کسی میتواند این مهارتها را با تمرین بپروراند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما