loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درام کودک با استعداد بودن و جستجو برای خود واقعی

ناشر روشنگران و مطالعات زنان

نویسنده آلیس میلر

مترجم نیسان فروزین

ویراستار مرضیه نکوکار

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 180

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «درام کودک با استعداد بودن و جستجو برای خودِ واقعی» مهمترین و تاثیرگذارترین کتاب آلیس میلر است که به 14 زبان ترجمه شده است.

کتاب در سه فصل با عناوین «درام کودک حساس/ بااستعداد بودن و اختلال نارسیستی روانکاو»، «افسردگی و احساس خودبزرگ بینی مرتبط با اختلال نارسیستی» و «دور باطل نفرت» نوشته شده است.

میلر در بخشی از مقدمه کتاب می گوید: «خوانندگان زیادی از کشورهای مختلف، بارها به من گفته اند که بعد از خواندن کتاب «درام کودک بودن» احساس آسودگی کرده اند و برای اولین بار در زندگیشان چیزی شبیه همدردی با کودک فراموش شده ی درونشان، که زمانی مورد بدرفتاری قرار گرفته و آزار دیده بود، احساس کرده اند و اینکه اکنون بیشتر از قبل برای خود ارزش قایل هستند و بهتر می توانند نیازها و احساسات خود را تشخیص دهند. به نظر آنان محتوای این کتاب، داستان زندگی آنها بوده است و اغلب از من می پرسند: «شما از کجا می دانستید؟»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما