loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور ژنرال: سرگذشت بزرگترین فرماندهان نظامی تاریخ

ناشر سایان

نویسنده آر. جی. گرنت

مترجم زهرا نیرومند

ویراستار محمد لوری آبکنار

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 352

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور ژنرال: سرگذشت بزرگترین فرماندهان نظامی تاریخ، نوشته آر. جی. گرنت است و با ترجمه زهرا نیرومند در انتشارات سایان منتشر شده است. در کتاب حاضر از مردانی نام برده شده که در تمام سطوح نظامی و طبقات اجتماعی فعالیت داشته اند، از جنگجویان شکست ناپذیر تا گرفته تا سربازان آماده به خدمت و وظیفه شناس، از پادشاهان و فرمانروایان امپراتوری های بزرگ تا شهروندان معمولی که به اقتضای شرایط مجبور به حضور در خطوط مقدم جنگ شدند.

به شهادت مولف در این کتاب سعی شده تا تنها به معرفی فرماندهانی پرداخته شود که نقشی فعال در جنگ های دریایی و زمینی ایفا کرده اند، نه کسانی که جایگاهشان در سلسله مراتب نظامی بسیار بالاتر از فرماندهی عملیات و یا بسیار پایین و کم اهمیت بوده است. هم چینن تعدادی از رهبران سیاسی که هم زمان فرماندهی جنگ ها را هم بر عهده داشتند - عمدتا تا قرن هجدهم میلادی - نام برده شده است، اما آن دسته از رهبرانی که صرفا در عملیات ها دخالت داشته اند بدون آن که فرماندهی را بر عهده بگیرند، از این مجموعه حذف شده اند.
کتاب دایره المعارف مصور ژنرال، در کنار تقسیم بندی تاریخی، عکس ها یا تصاویر مربوط به هر فرد را همراه با تاریخ تولد، وفات و نبردهای وی آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما