loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رژیسور

ناشر سوره مهر

نویسنده سعید تشکری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 704

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52803 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان این رمان دارای تمی عاشقانه است و به ماجرای حمله و به توپ بستنن حرم رضوی توسط ارتش روسیه تزاری باز می گردد که در پس زمینه آن داستانی درباره رابطه عاطفی میان یک مترجم زبان فارسی در دانشگاه سن پطرزبورگ با نام «نینا» با یک ژنرال روس با عنوان «ردکو» روایت می شود.

«رژیسور» داستانِ شهری است که در آن شروران آتش می افروزند، بیگانگان غارت می کنند و روشنفکران در کنار مردم ذبح می شوند. حوزه اقلیمی رمان، شهر مشهد است که انگار پهنه و باند آن همه سرزمین ایران است. قلمرو معنویت گرایی و به توپ بستن حرم رضوی توسط روسیه تزاری کشمکشی غریب را می سازد که ساحت بارگاهی به خون کشیده می شود که روس و انگلیس رژیسورهای این درام غم انگیزند. غارتی غریب که تنها توسط کلمه به تصویر کشیده می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما