loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وحی و نبوت

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب مرتضی واعظ جوادی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 331

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5311 10003022
154,000 146,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب «الوحی و النبوة» به قلم آیت الله جوادی آملی به عنوان مقدمه ای بر کتاب «موسوعة کلمات الرسول الاعظم صلی الله علیه وآله» است.

این کتاب در سی و شش فصل و یک خاتمه ضمن تبیین مبانی نبوت و رسالت، پاسخگوی شبهات وارده پیرامون وحی و نبوت است.

از آنجا که این کتاب به زبان عربی نگاشته شده بود و تنها مخاطبان عرب زبان می توانستند از آن بهره گیرند، به تازگی به همت حجت اسلام مرتضی جوادی و تحت اشراف و تصحیح کامل مؤلف به فارسی بازگردان شد تا پارسی زبانان نیز امکان استفاده از آن را پیدا کنند.

این اثر که برای مخاطبان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی به نگارش درآمده است، با نگرش فلسفی، عرفانی و قرآنی به موضوع وحی، قرآن کریم و نبوت پرداخته و به پرسش ها و شبهه های مخالفان جواب داده است.

یکی از جلوه های اصلی و باطنی رسالت حقیقت وحی است. حقیقتی که خداوند متعال با آن انبیا را مسلح به هدایت و مجهز به جهاز روشنگری و نورانیت می نماید.
در روزگار ما عده ای در حریم وحی تردید کرده و با ادعای پذیرش اصل وحی، به بشری بودن بشیر آن فتوا داده و در نظر دارند قرآن آسمانی و الهی را زمینی و بشری معرفی کنند.

کتاب حاضر ضمن تبیین مبانی نبوت و رسالت و نیز جایگاه نبی ژرفای حقیقت وحی را واکاوی نموده و جستارگری ویژه به عمل آورد تا ضمن روشن تر شدن مواضع عامه وحی حقیقت کامل تر آن که قرآن کریم است در تمامی مراحل قوس نزول از منطقه علی حکیم تا قلمرو عربی مبین توضیح داده شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما