loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختر کوهستان

ناشر سوره مهر

نویسنده سید هاشم حسینی

ویراستار مژگان قربان علی زاده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 584

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53170 10003022
98,000 93,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«دختر کوهستان» عنوان رمانی تاریخی از سیدهاشم حسینی است که وی در این اثر جدایی قفقاز و داغستان از ایران و مشکلاتی که بر مسلمانان توسط تزارها و ارتش سرخ وارد می شود را روایت و به نگارش در آورده است.

این رمان بر خلاف عنوانش درباره مسائلی است که بعد از جدایی قفقاز از ایران در این منطقه اتفاق افتاده و تاکنون کمتر بدان اشاره شده است. خصوصا ظلم هایی که بر مسلمانان از سوی ارتش تزاری و ارتش سرخ به مسلمانان وارد شده که سعی شده این حوادث و اتفاقات در قالب رمان به نگارش درآورده شود.
داستان این رمان درباره دختری است که در کوهستان با مادر بزرگش زندگی می کند و داستان هایی که در آن منطقه اتفاق افتاده است را از زبان مادر بزرگش شنیده است. بدین شکل داستان رمان پیش می رود و تا انقلاب کمونیستی و درگیری میان ارتش سرخ و ارتش سفید ادامه پیدا می کند.

سعی شده است در این داستان، قیام تاریخی مردم این منطقه به رهبری شیخ شامیل که وی برعلیه روسها فرمان جهاد را صادر می کرد، نیز برجسته و پررنگ شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما