loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاه کشی

داستان ما

ناشر شهرستان ادب

نویسنده ابراهیم اکبری دیزگاه

ویراستار تحریریه شهرستان ادب

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53202 10003022
36,000 32,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این رمان داستانی درباره انقلاب است و به ماجرای انتقام یک پسر قمی که پدرش را در سال 42 در ماجرای فیضیه از دست داده می پردازد. این پسر تاریخ خوانده و می خواهد در جشن های 2500 ساله شاه را در تخت جمشید ترور کند.

او از طریق دایی خود که مسئول حفاظت آنجا است به آنجا راه پیدا می کند و در این مسیر یک سری اتفاقات می افتد. در این اثر تصویری از خانواده ای که در دیکتاتوری محمدرضا پهلوی زندگی می کرده اند و از هم پاشیده را به تصویر در آورده و در واقع این رمان مرثیه ای برای زیستن در حکومت پهلوی است.

رمان «شاه کُشی» به قلم ابراهیم اکبری دیزگاه با قیمت20 هزار تومان در 256 صفحه از سوی نشر شهرستان ادب روانه بازار کتاب شد. بر اساس این گزارش این رمان در جشنواره داستان انقلاب مورد تقدیر قرار گرفته، همچنین برگزیده جشنواره ملی دانشجویی ادبیات داستانی رضوی و برگزیده جشنواره هنر آسمانی نیز بوده است.

رمان «برکت» از ابراهیم اکبری دیزگاه اثری است که پیش از این از سوی این نویسنده منتشر شده و در بخش رمان جایزه جلال آل احمد کاندیدا شده بود. همچنین در بخش رمان آزاد جایزه شهید حبیب غنی پور شایسته تقدیر شناخته شد.

کاغذ را تا می کنم می گذارم جیبم. خودکار را می اندازم گوشه ای. به خودم می گویم: «می توانم بکشم». خودکار را برمی دارم می گذارم جیب پیراهنم. فکر می کنم نه، نمی توانم، من نمی توانم کشته بشوم. می ترسم. دست خودم هم نیست! حرف پیکار را نمی دانم چه کنم. دوباره دندانم زق زق می کند.
با انگشت شستم محکم فشارش می دهم. آرام نمی شود. به دست هایم نگاه می کنم. نمی لرزد، ولی می ترسم بلرزد، فردا بلرزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما