loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباطات انسانی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی (تکنولوژی آموزشی) و رشته علوم اجتماعی (علوم ارتباطات) در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «ارتباطات انسانی» تدوین شده است.

این اثر ضمن بیان چیستی ارتباط و چگونگی فراگرد تراکنشی آن به تبیین دقیق جایگاه هریک از مفاهیم بنیادین ارتباطات انسانی همچون پیام و معنی می پردازد، و جمع بندی منسجمی از واژه های کلیدی آن ارائه می دهد که از این طریق خواننده را به درکی منطقی و نظام مند از این رشته دانش هدایت می کند.

کتاب با تقسیم بندی انواع ارتباطات انسانی از دو منظر «زبان» و «ارتباط گران» به بیان ویژگی ها و مسائل ارتباط کلامی و غیرکلامی، ارتباط با خود، ارتباط میان فردی، گروهی و عمومی پرداخته، به شکلی کاملاً کاربردی، شیوه های ارتقای مهارت ها و کارایی های ارتباطی را در هریک از آنها توضیح می دهد.

همچنین در جای جای اثر، خلاصه دیدگاه حکمای قرون گذشته ایران درباره عناصر فراگرد ارتباط و تعامل میان عناصر مذکور بیان و اشاراتی نیز به میراث بومی دانش ارتباطات در ایران شده است. نویسنده در انتها نسخه جدیدی از مدل بومی و نوآورانه «منبع معنی» را ارائه می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما