loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسلام و حقوق بین الملل عمومی - جلد اول

ویراست 2

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53260 10003022
22,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر از جمله مجموعه کتابهای درآمدی بر حقوق اسلامی است که این جلد آن به اسلام و حقوق بین الملل عمومی اختصاص یافته و گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آن را تدوین کرده است.

حقوق بین الملل، حقوقی است که روابط دولتها را به عنوان نماینده ملتها و وظایف متقابل آنها را در برابر سازمانهای اجتماعی و حقوقی ویژه افراد بیگانه در هر کشور تنظیم کند و این کار باید براساس تأمین آسایش و منافع آنها باشد. این اثر بنیادی و جامع با نظری اجمالی به روابط بین الملل در تاریخ تمدن بشر، تیره عقلا در این زمینه تا تاریخ پیدایش اصول حقوق بین الملل و موضعگیری متفاوت جوامع و ملل در خصوص آن و سرانجام نظر اسلام درباره روابط بین المللی به بحث پیرامون عوامل پیدایش حقوق بین الملل به عنوان مکمل بررسی تاریخی در رابطه باحقوق بین الملل، مبانی و مکاتب حقوق بین الملل و موضع اسلام و اهداف آن، مسئله قلمرو یا سرزمین در تشکیل دولت، چگونگی و محدوده مسئولیتهای بین المللی دولتها در روابط بین المللی و اصل عدم مداخله و ... میپردازد.

فصل اول: تاریخچه حقوق بین الملل
اهداف
حقوق بین الملل
منابع حقوق بین الملل
قلمرو یا سرزمین
مبانی مشروعیت و حقوق اساسی دولتها
شناسایی دولتها
مسئولیت بین المللی دولتها 
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما