loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی 2: آزمونها و موضوعات ویژه ورزشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53267 10003022
409,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درسهای «فیزیولوژی ورزشی» و «فیزیولوژی ورزشی کاربردی» به ارزش هر درس 2 واحد ترجمه شده است. امید است سایر علاقه مندان به علوم ورزشی نیز از آن بهره مند شوند.

اثر حاضر جلد دوم از ترجمه کتابی با عنوان Fundamental Principles of Exercise Physiology for Fitness, Performance, and Health به قلم رابرت آ رابرگز و اسکات اُ رابرتس است. این دو نویسنده، خود از اعضای فعال جامعه فیزیولوژیست های ورزشی امریکا (ASEP) هستند و معتقدند محتوای کتاب های فیزیولوژی ورزشی را باید به گونه ای تنظیم کرد که به دانشجویان کمک کند در آینده بتوانند فیزیولوژیست ورزشی حرفه ای شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما