loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول سیاست خارجی و سیاست بین الملل

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53273 10003022
184,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که دربرگیرنده مطالب پیشرفته ای در زمینه سیاست خارجی و سیاست بین الملل است، به عنوان منبع اصلی برای استفاده دانشجویان رشته های علوم سیاسی و روابط بین الملل تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، پژوهشگران و برنامه ریزان سیاست خارجی کشور نیز از آن بهره مند شوند.

محیط بین المللی، از چنان پویای و تحرکی برخوردار است که به سادگی نمی توان تعاملات میان بازیگران را در مسیری خطی و ساده ارزیابی کرد. در چاپ هفدهم این کتاب، موضوعات مطروحه در سیاست بین الملل، تجزیه و تحلیل نظام بین الملل، نقش دولت در سیاست بین الملل، بررسی تعارض، سطوح مختلف تحلیل و جایگاه مسائل اخلاقی و هنجاری در سیاست بین الملل بازنگری شده اند. در واقع مؤلف سعی کرده است با تجدیدنظرها، ابهامات را بر طرف و به تجزیه و تحلیل دقیق تر وقایع کمک کند.

مقدمه چاپ هفدهم
فصل اول: سیر مطالعه روابط بین الملل
فصل دوم: تجزیه و تحلیل سیاست بین الملل بر اساس رهیافت تصمیم گیری
فصل سوم: تجزیه و تحلیل سیاست بین الملل بر اساس رهیافت قدرت
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل نظام بین الملل
فصل پنجم: تجزیه و تحلیل سیاست خارجی
فصل ششم: هم گرایی و تعارض در سیاست بین الملل
فصل هفتم: نقد و ارزیابی نظریه های روابط بین الملل
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما