loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول کاربردی اقتصاد حمل و نقل

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53279 10003022
52,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی، به عنوان منبع اصلی دروس «اقتصاد حمل و نقل 1 و 2» به ارزش 4 واحد تدوین شده است.

حمل و نقل خدمتی است که ماهیت راهبردی داشته و در فرایند عمومی اقتصاد کشور، نقش عمده ای دارد و هرگونه نارسایی و بحران در ارائه آن، به کل فعالیتهای اقتصادی کشور سرایت می کند و موجب کاهش رفاه اقتصادی عمومی می شود. متأسفانه در کشور ما با وجود اهمیت حیاتی اقتصاد حمل و نقل برای رونق و رفاه اقتصادی، مسئولان توجه چندانی به این موضوع ندارند. نویسنده در کتاب حاضر که با استفاده از متون متعدد انگلیسی و آلمانی تدوین شده است، کوشیده تا سه موضوع نظریه پردازی، برنامه ریزی و سیاست گذاری را در ارتباط با اقتصاد حمل و نقل به شکل پیوسته ارائه دهد و ضمن ارائه نکات علمی، به جنبه های کاربردی این امر نیز بپردازد.

پیشگفتار
فصل اول: کلیات
فصل دوم: منافع و هزینه های حمل و نقل
   قسمت اول: نظریه های اقتصادی
    قسمت دوم: موضوعات کاربردی هزینه ها و منافع اقتصادی حمل و نقل
فصل سوم: اقتصادسنجی حمل و نقل
فصل چهارم: ویژگی بخش حمل و نقل به لحاظ اعمال سیاستهای اقتصادی
    قسمت اول: توجیه دخالت دولت در رشته فعالیت حمل و نقل
    قسمت دوم: اصول سیاستهای حمل و نقل
منابع و مآخذ
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما