loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انگلیسی برای دانشجویان رشته فلسفه

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته فلسفه در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «زبان تخصصی» به ارزش 8 واحد تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

گسترش دانشگاهها و دوره های آموزش عالی در کشور پس از انقلاب اسلامی و به خصوص در زمینه های فلسفی دانشجویان را نیازمند آشنایی دقیق تر با مفاهیم و اصطلاحات موجود در این رشته کرده است. تردیدی نیست که بهترین راه برای وصول به این هدف مراجعه به متون اصلی فلاسفه بزرگ و آشنایی با آنهاست؛ اما همچنین تجربه نشان می دهد که مراجعه مستقیم به نوشته های فیلسوفانی مانند ارسطو، لایبنیتس، کانت و غیره برای دانشجویان مبتدی چندان مناسب نیست. در کتاب حاضر سعی بر این بوده است که با محور قرار دادن مفاهیم اصلی از هر فیلسوف متنی ساده و متناسب با یک جلسه درس 2 ساعته دانشگاه فراهم آید که در عین حال مدرس بتواند در صورت نیاز، به توضیح بیشتر مفاهیم و اصطلاحات و حل تمرینهای کتاب نیز بپردازد. کتاب در چهار بخش و برای چهار نیم سال تدوین شده است تا همگام با درسهای تاریخ فلسفه قدیم، قرون وسطی، جدید و معاصر از آن استفاده شود.

Key to Phonetic Symbols
Acknowledgements
Preface
Part I: Ancient Philosophy
Part II: Medieval Philosophy
Part III: Modern Philosophy
Part IV: Twentieth-century Philosophy
Appendix
References
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما