loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آب و هواشناسی معماری و مدیریت انرژی ساختمان

4 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53505 10003022
9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته آب و هواشناسی گرایش آب وهواشناسی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «آب وهواشناسی معماری و مدیریت انرژی» تدوین شده است. امید است سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

تأثیر عوامل و عناصر آب و هوایی بر معماری محیطهای مسکونی از جمله موضوعات ارزشمند و کاربردی دانش آب وهواشناسی است، که به ویژه در سالهای اخیر به دلیل اهمیت روزافزون منابع انرژی فسیلی از یک سو و پیامدهای بسیار چالش برانگیز مصرف فزاینده این منابع بر محیط زیست از سوی دیگر، اهمیت چشمگیری یافته است. با هدف تبیین مبانی علمی و همچنین روشهای عملی و کاربردی این دانش مفید و توانمند، در این کتاب سعی شده است در حد توان و بضاعت علمی به این موضوعات پرداخته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

امروزه در صنعت ساختمان به رویکرد انرژیهای غیرفعال و نیز طراحی برای انرژی صفر توجه خاصی میشود.کاربرد روشهایی که از سالیان برای حفاظت از منابع و انرژی وجود داشته و همگام با تکنولوژی که همگانی است برای همه اقلیم ها قابل تجدید است.گفته معمار بزرگ لوکوربوزیه را ذکر میکنیم:"امروزه با همجوشی بین شاخه های مختلف علم و تکنولوژی هر ساختمان در هر کجا دنیا که ساخته شود باید در نقاط دیگر دنیا هم قابل ساخت باشد."

20 بهمن 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما