loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آزمون مجذور کای (X²): مبانی، کاربرد و تفسیر

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته روان شناسی و سایر رشته های علوم انسانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع دروس «آماری» و «روش تحقیق» تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

کتاب حاضر مجلد دوم از مجموعه کتابهایی است که در زمینه مباحث و مدلهای آماری منتشر می شود. این کتابهای کم حجم اما نسبتاً کامل، با هدف سهولت درک و کاربرد درست مفاهیم و فنون علم آمار تألیف شده است تا از این طریق، تشخیص، اجرا و تفسیر یافته های به دست آمده از مدلهای آماری برای دانشجویان و پژوهشگران علوم رفتاری آسان شود و امکان تدریس جامع تر دانشگاهی و نیز غنا بخشیدن به تحلیلهای آماری پایان نامه های تحصیلی فراهم آید.

در این کتاب مجذور کای به عنوان یکی از متداول ترین فنون آماری تشریح شده است؛ فنی که نه تنها از تنوع گسترده مدلها برخوردار است، بلکه برای مقاصد پژوهشی گوناگون نیز کاربرد دارد و شامل توزیع نظری مجذور کای، مفروضه ها، چگونگی تشخیص و کاربرد صحیح و روشهای محاسبه مدلهای مختلف، به همراه مثالهای عملی و پژوهشی می شود. درباره برخی از مدلها، به ویژه مدلهای مانتل ـ هینزل و کوکران ـ مانتل ـ هینزل، در منابع فارسی کمتر توضیح داده شده است.

پیشگفتار
فصل یکم: مروری بر مبانی نظری آزمون مجذور کای (X²)
فصل دوم: مفروضه ها و محدودیتهای آزمون X²
فصل سوم: انواع آزمونهای X²
فصل چهارم: آمونهای پس تجربی X²
پیوست
کتابنامه
واژه نامه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما