loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی سیر تحول اسکان غیر رسمی با تأکید بر ایران

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53628 10003022
7,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مسکن و اسکان غیر رسمی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

در شکل گیری و توسعه اسکان غیررسمی در جوامع در حال توسعه، از جمله ایران، عوامل مختلفی دخیل بوده اند. در شهرهای ایران، از گذشته های دور تاکنون همواره طبقه کم درآمد و محله های کم درآمدنشین وجود داشته اند؛ اما امروزه این معضل با تأثیرپذیری از شرایط اقتصادی- سیاسی جهانی ابعاد گسترده ای یافته و مشکلات بسیاری را به وجود آورده است. شناخت علل و فرآیند شکل گیری و توسعه اسکان غیررسمی در ایران و چگونگی توانمندسازی و ساماندهی آنها موضوع بحث کتاب حاضر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما