loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آفتاب مطهر: زندگی، اندیشه و خدمات علمی و فرهنگی علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5366 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب «آفتاب مطهر» مشتمل بر زندگی، اندیشه و خدمات علمی و فرهنگی شهید مطهری به نوشته محمدتقی مصباح یزدی توسط انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منتشر شد.
این کتاب بازنویسی مقالات، سخنرانی ها و مصاحبه های مصباح یزدی است که به جنبه های زندگی، اندیشه ها و خدمت علمی و فرهنگی شهید مطهری پرداخته است.
در بخش اول این کتاب جنبه هایی از امتیازات علمی و اخلاقی شهید مطهری و بخش دوم به راز های موفقیت این اندیشمند اشاره شده است.
چهره معلمی بزرگ که در حوزه، دانشگاه و دیگر محافل علمی و فرهنگی، به احیای تفکر دینی پرداخته، در بخش سوم کتاب آفتاب مطهر آمده است.
پاسخ گویی مطهری به نیاز های زمان، توجه به مقتضیات اجتماعی، آفت زدایی از بوستان عقاید و باورها، مبارزه با ملی گرایی، سکولاریسم و ظاهرسازی مخرب و نقد خودباختگی های غرب زدگان محورهای بخش چهارم و پنجم این کتاب است.
بنا بر این گزارش در بخش ششم، به پاره ای از کوشش های شهید مطهری پرداخته شده که جامعه را از سیلاب تحریفات، بدعت ها و شبهات نجات داده است.
کتاب «آفتاب مطهر» در 288 صفحه و در 9 فصل به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما