loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهره وری و عملکرد در سازمانهای دولتی و غیر انتفاعی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53663 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد، به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت بهره وری» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه مدیران سازمانهای دولتی و غیر انتفاعی و شرکتها و سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

برمن، یکی از اساتید صاحب نام رشته مدیریت دولتی، در این کتاب، با تأکید بر نقش و اهمیت مأموریت سازمان های دولتی و غیرانتفاعی، بر ضرورت نگارش اثر خود نیز تأکید کرده است و با پرداختن به ابعاد گوناگون عملکرد در این بخش ها و چالش های پیش روی مدیران این سازمان ها برای بهبود و ارتقای بهره وری، درک روشنی برای خوانندگان فراهم آورده است. از ویژگی های برجسته این کتاب، تحلیل مقایسه ای رویکردهای متفاوت عملکرد و بهره وری و پیگیری در رسیدن به یک دیدگاه عمومی و منطبق با شرایط سازمان های امروزی در بخش های دولتی و غیرانتفاعی، با تأکید بر وجوه مشترک نظریه ها و الگوهای پیشین و نوین است.

مقدمه مترجمان
درباره نویسنده
پیشگفتار
فصل اول: عملکرد چیست؟ (مرور کلی)
فصل دوم: چالشهای عمده عملکرد
فصل سوم: کسب موفقیت
فصل چهارم: برنامه ریزی راهبردی: مأموریت سازمان چیست؟
فصل پنجم: الگوی کیفیت
فصل ششم: فناوری اطلاعات
فصل هفتم: بهره وری به کمک کارکنان
فصل هشتم: استراتژی پاسخگویی: ارزیابی عملکرد
فصل نهم: بازنگری در سازمان
فصل دهم: قدیمی، اما مطلوب
مطلب پایانی
منابع
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما