loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ ادبیات ایران (2) : از آغاز سلجوقیان تا حمله مغول

زبان و ادبیات فارسی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «تاریخ ادبیات فارسی 2: از آغاز دوره سلجوقیان تا دروه مغول» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

هدف مؤلف از نگارش این کتاب مانند جلد نخست، این است که دانشجویان زبان و ادبیات فارسی با بخش دیگری از تاریخ ادبیات ایران آشنا شوند. به همین دلیل، در طرحی هدفمند در این کتاب، دوره های ادبی، نویسندگان و شاعران تأثیرگذار هر دوره و آثار آنان در بستری تاریخی معرفی و پیوند آن ها با مسائل سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی، تبیین و زبان و سبک آنان تحلیل و نمونه شعر و نثر هر یک برای آشنایی خوانندگان، آورده شده است. تاریخ ادبیات ایران (2) دوره تاریخی 432 ه. تا حمله مغول را در برمی گیرد و شامل سه فصل است که در آن ها وضعیت سیاسی، فرهنگی و ادبی این دوره تبیین می گردد و سپس نثر فارسی و شعر فارسی از آغاز دوره سلجوقیان تا حمله مغول بررسی و تحلیل می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما