loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ آموزش و پرورش ایران: با تأکید بر تحولات تربیتی دوره معاصر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53730 10003022
86,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «تاریخ آموزش و پرورش اسلام و ایران» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

تاریخ آموزش و پرورش ایران (با تأکید بر تحولات تربیتی دوره معاصر) نخست تبیین کلیاتی است درباره مفهوم آموزش و پرورش، وظایف و نقش آن و تعامل میان فرهنگ جامعه و فرایند آموزش و پرورش؛ و سپس با نگاهی جامع به اهمیت و ضرورت مطالعات در باب تاریخ آموزش و پرورش می پردازد و فواید این گونه مطالعات را در جهت اصلاح و بهبود امور فرهنگی و توسعه همه جانبه فعالیتهای تربیتی و آموزشی کشورمان برمی رسد.

در این کتاب علاوه بر مفهوم تاریخ آموزش و پرورش، به مباحثی که به حوزه تاریخ آموزش و پرورش ایران و جهان نیز مربوط است، اشاره شده است.

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: کلیات
فصل دوم: آموزش و پرورش در ایران باستان تا صدر اسلام
فصل سوم: آموزش و پرورش از صدر اسلام تا تأسیس دارالفنون
فصل چهارم: دیدگاههای تربیتی ابن سینا، غزالی، خواجه نصیرالدین طوسی و سعدی
فصل پنجم: سیر تحولات آموزش و پرورش از دوره قاجار تا زمان حاضر
منابع
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما