loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجزیه و تحلیل آثار هنرهای تجسمی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53799 10003022
91,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته هنر (نقاشی) در مقطع کارشناسی، به عنوان منبع اصلی درس «تجزیه و تحلیل و نقد آثار هنرهای تجسمی» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.

روشی که مؤلف در این کتاب برای مطالعه و بررسی تاریخ هنر استفاده کرده، اصولی را عرضه می دارد که بر اساس آنها می توان در مورد همه جوانب هر اثر هنری اطلاعات دقیق و صحیح کسب نمود و سپس با کنار هم قرار دادن اطلاعات موجود، به یک نتیجه گیری کلی در مورد چند و چون آثار پرداخت و به شناخت اصولی سبک ها و ویژگی های خاص هر دوره دست یافت. این کتاب کوچک با این هدف تدوین شده است که مقدار زیادی از وقت مخاطب در هنگام مطالعه تاریخ هنر صرفه جویی شود و از این نظر نیز مفید است که اصطلاحات اساسی به کاربرده شده در تاریخ هنر را تعریف می کند. همچنین با مشخص نمودن روابطی که بین این اصطلاحات وجود دارد، انواع نگرش ها و نحوه استدلال نویسندگان تاریخ هنر را شرح می دهد. سبک نگارش این کتاب بسیار ساده و روان است و سعی شده که روش عرضه شده به ساده ترین صورت در اختیار خواننده علاقه مند قرار گیرد. انتهای کتاب دربردارنده دو ضمیمه است که یکی به شرح مختصر عناصر بصری و اصول ترکیب بندی پرداخته و دیگری شامل تمرین هایی برای آزمودن آموخته های خواننده از مطالب کتاب است.

مقدمه مترجم
مقدمه
فصل اول: گردآوری اطلاعات
فصل دوم: پردازش اطلاعات
فصل سوم: دادن گزارش در مورد اطلاعات و نتیجه گیریهای نهایی
ضمایم
ضمیمه 1: اجزاء تشکیل دهنده فرم
ضمیمه 2: مرور مطالب و تمرینها
تمرینها
پاسخ تمرینها
فهرست تصاویر کتابهای تاریخ هنر
پیوستها
کتابشناسی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما