loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86208 10003022
9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تحلیل یاددهی و یادگیری در تربیت بدنی بهترین شیوه‌های مبتنی بر تحقیق را برای تدریس تربیت بدنی ارائه می‌کند. این کتاب با تحلیلی غیر رسمی از تدریس آغاز و به بررسی راهبردهای نظام‌مند برای تحلیل رفتارها و تعاملات دانش‌آموز و معلم منتهی می‌شود. این کتاب درسی با هدف کمک به معلمان و مدرسان تربیت بدنی طراحی شده است تا آنها بتوانند در اجرای برنامه‌های پیشرفته تربیتی به استانداردهای انجمن ملی ورزش و تربیت بدنی دست یابند.

کتاب حاضر می‌تواند برای چند درس در گرایش‌های مختلف رشته علوم ورزشی از جمله: «اصول برنامه‌ریزی آموزش تربیت‌بدنی»؛ «اصول آموزش برنامه‌های مناسب رشدی»؛ «تربیت‌بدنی در مدارس»؛ «برنامه‌ریزی درسی تربیت‌بدنی برای کودکان»؛ «تحلیل تدریس تربیت‌بدنی»؛ و دروس دوره ارشد تربیت‌بدنی قابل استفاده باشد. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما