loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تولید برنامه های آموزشی تلویزیونی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، برای دانشجویان رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی در مقطع کارشناسی، به عنوان منبع اصلی درس «تولید برنامه های آموزشی تلویزیونی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

در این کتاب تلویزیون به منزله یک رسانه آموزشی مورد بحث قرار گرفته است. بدین منظور پس از مروری بر تاریخچه فناوری تلویزیون و کاربرد آموزشی تلویزیون، عوامل و دست اندرکاران طراحی و تولید برنامه تلویزیونی معرفی شده اند. در ادامه بخشهای مختلف یک مجتمع تلویزیونی و تجهیزات مورد استفاده در آن شرح داده شده است. نماهای مختلف تلویزیونی، حرکات دوربین و انتقالهای تصویری نیز از دیگر مباحث این کتاب است. در ادامه فرایند تهیه و تولید برنامه تلویزیونی شرح داده شده است و در پایان چگونگی طراحی برنامه تلویزیونی اثربخش که بتواند موجب بهبود و تسهیل یادگیری شود مورد بحث قرار گرفته است.

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: تلویزیون، آموزش و یادگیری
فصل دوم: عوامل تهیه برنامه آموزشی
فصل سوم: مجتمع تلویزیونی
فصل چهارم: نماهای تلویزیونی، حرکت دوربین و انتقالهای تصویری
فصل پنجم: فرایند تهیه و تولید برنامه تلویزیونی
فصل ششم: طراحی پیام در تلویزیون آموزشی
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما