loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حالت در زبان روسی: قواعد و کاربرد

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در وهله نخست برای استفاده زبان آموزان و دانشجویان گویشور به زبان فارسی و به عنوان یکی از منابع اصلی درس «دستور زبان روسی» تألیف شده است. اما، نگارش کتاب به زبان روسی و نحوه ارائه مطالب در آن به نحوی است که طیف گسترده ای از علاقه مندان به زبان روسی به عنوان زبان خارجی اعم از دانشجویان، مدرسین، مترجمین و گویشوران به زبانهای مختلف را مخاطب قرار می دهد.

حالت یکی از پرکاربردترین مقوله های دستوریِ اسم در زبان روسی است. آنچه بیش از هر چیز توجه متخصصان آموزش این زبان را به خود جلب می کند، ویژگیهای کاربردی مقوله دستوری حالت است. جنبه های مختلف این مقوله دستوری در آموزش زبان روسی کاربرد فراوانی دارند و عدم آشنایی با آنها منجر به دشواریهای زیادی برای زبان آموزانِ زبان روسی می شود. در این کتاب سعی شده مباحث آموزشی به صورت تلفیقی از مباحث نظری و توصیه های آموزشی به همراه تمرینهای کاربردی و متون مختلف، ارائه شوند. فرمهای صرفی و معانی مربوط به هریک از حالتهای فرعی و توضیحاتی در باب مقوله دستوری حالت و شکل کلمات در حالت نهادی، مباحث اصلی این اثر را تشکیل می دهند.

پیشگفتار
Предисловие
Раздел I. Общее понятие о категории падежа
Раздел II. Родительный падеж
Раздел III. Дательный падеж
Раздел IV. Винительный падеж
Раздел V. Творительный падеж
Раздел VI. Предложный падеж
Раздел VII. Дополнительные задания на разные падежи
Грамматические таблицы
Ключи к заданиям
Библиография
Список электронных источников
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما