loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر انشای ادبی و داستان نویسی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «انشاء ادبی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. همچنین این کتاب به عنوان یکی از منابع درس «بررسی داستانهای کوتاه فرانسه» در همین مقطع قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

یک اثر ادبی، مجموعه ای است منسجم و ساختارمند، نتیجه تفکری عمیق و کاری ظریف و پیچیده که قبل از هر چیز از اجزایی تشکیل شده است که با هم در ارتباطی تنگاتنگ اند. توانایی نوشتن درباره اثری که نویسنده ای بزرگ پدید آورده است، جز با نگاهی که در اعماق متن نفوذ کند میسر نمی شود، به همین دلیل، آگاهی از عوامل تشکیل دهنده داستان برای جهت دادن به خوانش و در صورت لزوم، نگارش درباره آنچه مطالعه شده است، اجتناب ناپذیر به نظر می آید. از آنجا که برای نوشتن انشای ادبی باید از اندوخته ادبی خود بهره جست، بدیهی است که اگر چنین اندوخته ای موجود نباشد، فرد قادر به نوشتن نخواهد بود. امید است این کتاب راهنما اسباب تغییر نگرش زبان آموزان را در مواجهه با یک اثر ادبی فراهم آورد و یاریگر ایشان در رمز گشایی متن باشد، زیرا خوانش خطی که به تفکیک و شناسایی بخشهای تشکیل دهنده متن منجر نشود، توانایی تحلیل را در خواننده ایجاد نخواهد کرد.

Avant-propos
Première partie
Chapitre I : Dissertation littéraire
Chapitre II : Narratologie
Deuxième partie
Chapitre III : Nouvelle
Chapitre IV : Conte
Bibliographie
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما