loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر آگاهی

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54069 10003022
96,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته فلسفه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «فلسفه شناخت شناسی» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

فلسفه ذهن حوزه ای از فلسفه است که با یافته های جدید علوم شناختی به ویژه علوم اعصاب، ماهیت ذهن و رابطه آن را با مغز، بررسی می کند. از جمله مسائل مورد بررسی فلسفه ذهن، ماهیت آگاهی است. هر یک از مکاتب فلسفی مختلف بر اساس مبانی خود ماهیت آگاهی را بررسی کرده اند و کتاب حاضر مروری اجمالی بر این دیدگاههاست و برای خوانندگانی نگاشته شده است که علاقه مند به دانستن نظریه های مختلف فلسفه ذهن درباره ماهیت آگاهی اند. نویسنده کتاب، استاد فلسفه در کینگزکالج لندن و از چهره های شناخته شده در این حوزه است و بر موضوع مورد بحث کتاب تسلط کامل دارد. شیوه نگارش کتاب و مصور بون آن نیز، درک مسائل فلسفی را آسان تر کرده و خواندن کتاب را برای خوانندگان عمومی، مطبوع ساخته است.

مقدمه مترجم
آگاهی چیست ؟
تعریف ناپذیری آگاهی...
آگاهی را چگونه با دنیای عینی تطبیق دهیم؟...
آگاهی موجودات...
آگاه ساختن رایانه ؟...
آگاهی کوانتومی...
آگاهی و بازنمایی...
آگاهی غیر بازنمایاننده...
خودآگاهی و نظریه ذهن...
آگاه یا نه؟...
آگاهی حسی و خودآگاهی...
خواندنیهای بیشتر
واژه نامه
فهرست اعلام
فهرست کتابها، نرم افزارها و فیلمها
یادداشتها
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما