loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر جامعه شناسی محیط زیست

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54081 10003022
17,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درسهای «جامعه شناسی محیط زیست»، «جهانگردی»، «محیط زیست و علوم اجتماعی» هر کدام به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی محیط زیست تألیف فیلیپ ساتن، از صاحب نظران برجسته جامعه شناسی محیط زیست است و ترجمه کتاب به فارسی را نیز ریلی دنلپ، از بنیانگذاران جامعه شناسان محیط زیست، پیشنهاد نموده است. مطالب کتاب در نه فصل تدوین شده است و فصول مختلف آن به عناوینی نظیر شناخت محیط زیست، محیط زیست طبیعی و انسانی، سیاسی کردن محیط زیست، آلودگی محیط زیست، پایداری محیط زیست و محیط زیست جهانی اختصاص یافته است. در فصول مختلف، مسائل زیست محیطی نظیر تغییرات آب و هوا و گرم شدن جهانی، تخریب لایه اوزون، از بین رفتن گونه های زیستی، تخریب جنگل ها، تخریب محیط زیست و انواع آلودگی ها با اتخاذ رویکردهای اجتماعی مورد بحث قرار گرفته اند.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی محیط زیست به دانش قبلی در مورد جامعه شناسی نیاز ندارد و نویسنده مفاهیم کلیدی و اساسی را به سبکی ساده و خواندنی عرضه کرده است؛ بنابراین، منبع ارزشمندی نه تنها برای دانشجویان جامعه شناسی بلکه برای دانشجویان سایر رشته های مرتبط با محیط زیست از جمله رشته های جغرافیا، علوم محیطی، آموزش محیط زیست، کشاورزی، منابع طبیعی، معماری و شهرسازی محسوب می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما