loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای تحقیق و نگارش در هنر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54146 10003022
254,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته هنر در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. اما خواندن آن برای علاقه مندان به انواع هنرهای تجسمی خالی از لطف نیست و مطالب آن برای هنرمندان حرفه ای و نیز هنردوستانی که به نگارش و نقد هنری علاقه دارند، میتواند بسیار آموزنده باشد.

هنرمندان، خواه ناخواه محقق اند زیرا هر آفرینش هنری بنا به ضرورت با تفحص و جستجو آمیخته است. با این وجود آنها نیز همچون اهالی حوزه های دیگر، نیازمند اصول جهانی تحقیق و نگارش اند؛ اصولی که اندیشمندان، از هر زبان و ملتی، آن را می شناسند و همچون زبانی مشترک و جهانی به کارش می برند.

کتاب راهنمای تحقیق و نگارش در هنر اثر ارزشمند سیلوان بارنت، استاد و محقق نامدار هنر است که تلاش کرده راهنمایی مختص دانشجویان و محققان رشته های هنرهای تجسمی فراهم آورد و این دقیقاً همان نمونه نایابی است که جامعه هنرمندان و پژوهشگران ایرانی به آن نیاز دارد.

مقدمه
پیشگفتار
فصل اول: نگارش متنهای هنری
فصل دوم: تجزیه و تحلیل آثار هنری
فصل سوم: نگارش قیاسی
فصل چهارم: نگارش نقد و بررسی نمایشگاه
فصل پنجم: چگونگی نگارش مقاله ای کارآمد
فصل ششم: سبک نگارش
فصل هفتم: رویکردهای مختلف در نقد هنری
فصل هشتم: پژوهش تاریخی هنر
فصل نهم: نگارش مقاله تحقیقی
فصل دهم: شکل ظاهری دست نوشته
فصل یازدهم: امتحانات تشریحی
کتابنامه
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما