loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسانه ها و محیط های آموزشی - یادگیری

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54172 10003022
283,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «تولیدمواد آموزشی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

در رویکردهای نوین به فرایند آموزش ــ یادگیری، فعالیت های آموزشی معلمان از ارائه یک سویه اطلاعات به شاگردان، به فراهم سازی محیط های مناسب برای تسهیل یادگیری آنان تغییر کرده است.

رسانه های آموزشی- یادگیری، وسیله هایی برای برقراری ارتباط اند که نقشی اساسی در تبادل آراء و اطلاعات بین یادگیرندگان و معلمان، یادگیرندگان با یکدیگر و یادگیرندگان با محتوای درس ایفا می کنند.

در این راستا، کتاب حاضر در دستیابی به هدف «فراهم سازی زمینه شکل گیری شناخت، توانایی و علاقه در زمینه طراحی و تولید، انتخاب و کاربرد رسانه های آموزشی ــ یادگیری»، مددکار معلمان، استادان و سایر علاقه مندان به مسائل مربوط به رسانه هاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما