loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان نو در فرانسه

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته ادبیات فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «رمان جدید» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

در تاریخ ادبیات معاصر فرانسه، رمان نو آشکارترین بازتاب بحران رمان سنتی محسوب می شود تأثیر این جنبش ادبی بر تولید آثار داستانی معاصر و همچنین بر تحول فنون روایی انکارناپذیر است؛ از همین روست که دانشجویان رشته های مختلف ادبیات باید از چارچوب آن مطلع باشند. نویسندگان این کتاب، با در نظر گرفتن اهداف و بایسته های آموزشی، ابتدا به تاریخچه رمان، از بدو پیدایش این نوع ادبی تا تولد رمان مدرن یعنی نگارش دن کیشوت پرداخته اند و سپس به مفهوم رمان نو به صورت خاص؛ چه، تردیدی نیست که درک رمان نو بدون آگاهی و اشراف به رمان سنتی و قیاس آن با رمان مدرن امکان ناپذیر است. به همین سبب، هر فصل به صورت مجزا دربرگیرنده خلاصه آثار برگزیده و تمرینهایی است که به دانشجویان کمک می کند تا بهتر بتوانند میزان تسلط خود را بر مفاهیم دروس بسنجند.

Introduction
Première Partie : Le Roman
    Chapitre I : Le Roman
    Chapitre II : Le roman à travers les siècles
Deuxième Partie : Le Nouveau Roman
    Chapitre I : Le Nouveau Roman
    Chapitre II : Les grands Nouveaux Romanciers
Le Nouveau Roman en Iran
Le Nouveau Roman, une paranthèse fermée?
Vade-Mecum
Anthologie critique
Bibliographie
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما