loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی

ویراست دوم

4 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54204 10003022
280,000 266,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب روان شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی، جدیدترین مباحث روان شناسی را با ملاحضاتی اسلامی در قالب یک متن درسی ارائه می کند. این کتاب توسط جمعی از نویسندگان محمدرضا سالاری فر، مسعود آذربایجانی، سید مهدی موسوی اصل، محمد کاویانی، محمدتقی تبیک و اکبر عباسی نوشته شده است و در انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) به چاپ رسیده است.

مباحثی که در کتاب روان شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی اشاره شده است عبارتند از:
تعریف و روش های تحقیق در روان شناسی اجتماعی، ادراک اجتماعی، نظریه های اسناد، شناخت اجتماعی و منابع خطا در آن، میانبرهای ذهنی، سه بعد خویشتن (خودپنداره، حرمت خود و خود نمایان سازی)، مولفه های نگرش (افکار، عواطف و تمایلات رفتاری) کارکردهای نگرش در زندگی انسان ها (دانشی؛ وسیله ای و سازگارانه و دفاع از خود)، عوامل موثر در تکوین نگرش مانند یادگیری اجتماعی و مقایسه های اجتماعی،
تغییر نگرش (خودناهماهنگی) و دیگران (متقاعدسازی)، پیش داوری تصورات قالبی، عوامل جاذبه میان فردی (نیاز به پیوند جویی، ابراز عواطف مثبت، همجواری، ویژگی های ظاهری و خصوصیات شخصی مثبت، مشابهت در نگرش و مکمل بودن نیازها)، روابط نزدیک خانواده، پرخاشگری، رفتار حمایتی، نفوذ اجتماعی و پویایی های گروهی (تسهیل و کم کاری اجتماعی) احساس عدالت در گروه ها و تصمیم گروهی.

کتاب روان شناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی برای دانشجویان رشته های روانشناسی و علوم تربیتی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع درسی قابل استفاده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما