loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش تحقیق در تربیت بدنی - جلد دوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54223 10003022
37,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، برای دانشجویان رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق در تربیت بدنی (2)» به ارزش 2 واحد و نیز برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع اصلی درس «روش تحقیق» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

ویژگی این کتاب در امر مهم نزدیک کردن موضوعهای نظری روش شناختی به امور تجربی، آزمایشی و عملی است. استادان این درس می دانند مثلاً در حوزه روش شناختی مطالعات مربوط به تحلیل گفتمان، در چند سال اخیر چندین کتاب و دهها مقاله منتشر شده که عموماً وجوه نظری موضوع را شرح داده و هیچ یک چگونگی انجام یک تحلیل گفتمان را بیان نکرده اند و دانشجویان و پژوهشگران ما عموماً از چنین کاری گریزان یا عاجزند. این کتاب مرزها را پشت سر گذاشته و چگونگی شروع و خاتمه عملی و تجربی روشهایی مانند روش تاریخی، روش فلسفی، فراتحلیل، روش توصیفی بررسی، روش همه گیرشناسی، روشهای تجربی و شبه تجربی و روش کیفی را نشان داده است و این امتیاز بسیار ارزشمندی است که دیگر کتابها از آن محروم اند.

پیشگفتار
بخش سوم: انواع پژوهش
   فصل یازدهم: پژوهش تاریخی در فعالیت جسمانی
   فصل دوازدهم: پژوهش فلسفی در فعالیتهای بدنی
   فصل سیزدهم: سنتز پژوهش (فراتحلیل)
   فصل چهاردهم: پیمایش
   فصل پانزدهم: سایر روشهای تحقیق توصیفی
   فصل شانزدهم: تحقیق توصیفی در همه گیرشناسی فعالیت بدنی
   فصل هفدهم: تحقیق آزمایشگاهی و شبه آزمایشگاهی
   فصل هجدهم: پژوهش کیفی
بخش چهارم: نوشتن گزارش تحقیق
   فصل نوزدهم: کامل کردن فرایند تحقیق
   فصل بیستم: انواع گزارش تحقیق
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما