loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زبان و نگارش فارسی

دروس عمومی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54276 10003022
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای درس «فارسی عمومی» دانشگاهها در مقطع کارشناسی به ارزش 3 واحد تدوین شده است؛ ولی با توجه به اینکه محتوای مباحث این کتاب کمتر از 3 واحد درسی است و یادگیری قواعد ادبی به ارائه نمونه ها و تمرین و ممارست فراوان نیاز دارد، استادان محترم می توانند به عنوان مکمل کتاب حاضر فعلاً برای ارائه مثالها و نمونه ها، از برگزیده های متون ادب فارسی، از جمله کتاب برگزیده متون ادب فارسی، چاپ مرکز نشر دانشگاهی استفاده فرمایند؛ تا به خواست خداوند در آینده نزدیک هر دو بخش قواعد و نمونه ها به صورت کتاب واحدی در اختیار دانشجویان عزیز قرار گیرد.

هدف از تألیف کتاب زبان و نگارش فارسی، آشنایی دانشجویان رشته های مختلف دانشگاهی با قواعد نگارش، رسم الخط و انواع نوشته ها از قبیل مقاله، گزارش، داستان، رمان، ترجمه و ... است. در این کتاب ذیل پاره ای از مباحث، نمونه هایی نیز از نوشته های ادبی، اجتماعی، اخلاقی، حکایات و داستان ها، مقالات و مقاله گونه ها و مطالب دیگر نقل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما