loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عقد و اوراق استصناع: کاربردهای استصناع در بازارهای مالی اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54412 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به عنوان یک منبع کمک درسی در مباحث بانکداری و بازار سرمایه اسلامی برای دانشجویان رشته های اقتصاد در مقاطع مختلف تحصیلی، تدوین شده است، امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، فضلای حوزه های علمیه و سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

در این کتاب پس از تثبیت صحت فقهی عقد استصناع، اوراق استصناع معرفی می شود تا زمینه ای مناسب برای به کارگیری این عقد در نظام بانکی و بازار سرمایه در جمهوری اسلامی ایران فراهم آید. همچنین کارویژه های عقد استصناع در بانکداری اسلامی در قالب قانون عملیات بانکی بدون ربا، چگونگی ورود این اوراق به بورس اوراق بهادار و امکان اعمال سیاست مالی و پولی از سوی دولت و بانک مرکزی، بررسی می شود.

«ماهیت فقهی عقد استصناع»، «چگونگی کاربرد عقد استصناع در قانون عملیات بانکی بدن ربا»، «چگونگی شکل گیری اوراق استصناع و ورود آن به بورس»، «کاربرد اوراق استصناع برای اعمال سیاست مالی» و «کاربرد اوراق استصناع برای اعمال سیاست پولی» فصل های این کتاب را تشکیل می دهند.

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: ماهیت فقهی عقد استصناع
فصل دوم: چگونگی کاربرد عقد استصناع در قانون عملیات بانکی بدون ربا
فصل سوم: چگونگی شکل گیری اوراق استصناع و ورود آن به بورس
فصل چهارم: کاربرد اوراق استصناع برای اعمال سیاست مالی
فصل پنجم: کاربرد اوراق استصناع برای اعمال سیاست پولی
در ادامه فهرست تفصیلی مطالب نیز آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما