loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54485 10003022
188,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی گرایش ها به عنوان منبع اصلی درس «فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

چند دهه است که محققان به ارتباط بین فعالیت ورزشی، هورمون و سلامتی پی برده اند. مباحث فیزیولوژی ورزشی و غدد درون ریز در حال حاضر بسیار مولکولی شده اند؛ بنابراین، در این کتاب به پیام های شیمیایی اتونوم، تعامل هورمون-گیرنده، مسیرهای هدایتی اصلی، پیام رسانی غدد درون ریز، کنترل درون ریز و اتونوم عملکرد قلبی-تنفسی، نقش غدد درون ریز در تنظیم مایعات، سوخت و تعادل انرژی هنگام فعالیت ورزشی و استراحت، نقش هورمون های تولید مثلی در سازگاری های ناشی از فعالیت ورزشی، نقش ریتم های زیستی در ترشح هورمون ها و اصول سنجش هورمون ها توجه ویژه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما