ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

کتاب مرجع نوروسایکولوژی بالینی کودک

دسته بندی: کتاب های درسی

ناشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)

نویسنده: سسیل آر. رینالدز

سال نشر: 1391

تعداد صفحات: 989

1
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

این کتاب برای دانشجویان رشته روان شناسی به عنوان کتاب مرجع در زمینه «نوروسایکولوژی بالینی کودک» در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تدوین شده است. امید است علاوه بر دانشجویان، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

طی دهه گذشته پیشرفتهای عمده ای در درک بشر از مغز، به ویژه تأثیر آن بر رفتار، هیجانها، و شخصیت کودکان و نوجوانان حاصل شده است. کتاب مرجع نوروسایکولوژی بالینی کودک که ویرایش سوم نسخه انگلیسی است، با تأکید بر درمانهای کنونی، علم روزآمد، و مسیرهای نظری رو به رشد، تدوین شده است.

این کتاب در راستای پوشش دهی تأثیرگذار تحول بهنجار، آسیب شناسی، و موضوعهای تخصصی، به برجسته سازی مطالب کلیدی در خصوص سنجش، تشخیص، و درمان می پردازد. برخی از نوآوریهای موجود در این نسخه عبارت اند از: نقش و شیوع نارساکنش وری مغز در اختلال نارسایی توجه و فزون کنشی، اختلال سلوک، اختلالهای طیف درخودماندگی، ناتواناییهای یادگیری و دیگر اختلالهای دوران کودکی.

نسخه روزآمد کتاب جامع نوروسایکولوژی بالینی کودک، با وضوح و دقت قابل توجهی بر انعکاس دهی و پرداختن به مسائل درمانگران بالینی، نوروسایکولوژیستها، متخصصان علوم اعصاب، روان شناسان بالینی، متخصصان اطفال، گفتار ـ درمانگران، و کار ـ درمانگران متمرکز شده است.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام