loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده مقامات حریری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54582 10003022
6,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع قابل استفاده برای درس «متون نظم و نثر عربی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

مقامات حریری یکی از زیباترین و فنی ترین نمونه های ادبیات عرب به شمار می رود. این اثر که نمایشگاه رنگارنگی از صناعات و آرایه های ادبی و هنری است، در طول تاریخ هواخواهان بسیاری داشته، و بسیاری از ادیبان بزرگ عرب زبان و عرب دان بر آن شرح و حاشیه نوشته اند. اگر ادبیات عرب را به بوستانی با گل های رنگ رنگ تشبیه کنیم، بی گمان هیچ جستجوگر باذوقی نمی تواند از گلِ همیشه بهار مقامات حریری چشم بپوشد.

تلاش گزیده گران و مترجمان این کتاب نیز این بوده که از بوی خوش این اثر سترگ ادبی، شمیمی به مشام جان دانش جویان و دانش پژوهان برسانند تا زمینه ای باشد برای آشنایی و علاقه مندی هر چه بیشتر آنان به آثار سترگ و برجسته ای که در فرهنگ اسلامی پا به عرصه وجود نهاده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما