loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی و رویکردهای مدیریت خویشتن: مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «رفتار سازمانی پیشرفته» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

کتاب حاضر که حاصل سالها مطالعه و تحقیق مؤلف است و ارجاعات درون متن و منابع پایانی گواه آن است به مبانی و رویکردهای مدیریت خویشتن با تکیه بر مبانی و اصول مدیریت منابع انسانی می پردازد. بخش نخست کتاب به تعریف و نقش شخصیت در منابع انسانی و بخش بعدی به تجزیه و تحلیل رابطه شخص و شغل اختصاص دارد و پس از آن برنامه ریزی منابع انسانی با توجه به مباحث دو بخش قبلی بررسی شده است و مبحث پایانی درباره عوامل استخدام و گزینش مسائل شغل، کارمند یابی، ویژگیهای داوطلبانه استخدام و همچنین آزمونها و روشهای استخدام است. از مزایای این کتاب این است که هر فصل با هدف فصل و پرسشهایی که پس از مطالعه فصل، خواننده میتواند به آنها پاسخ دهد و مقدمه شروع و با کتابشناسی پایان می یابد و دارای واژه نامه و نمایه اعلام است.

فصل اول: شخصیت
فصل دوم: تفاوتهای فردی
فصل سوم: هویت
فصل چهارم: تواناییها و عملکرد
فصل پنجم: مدیریت احساسات
فصل ششم: نگرشهای شغلی
فصل هفتم: رضایت شغلی
فصل هشتم: تعهد سازمانی
فصل نهم: مدیریت خویشتن
واژه نامه
اعلام
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما