loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محیط و گردشگری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54688 10003022
12,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به عنوان منبع کمک درسی برای دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری در مقطع کارشناسی برای درس «مبانی اکوتوریسم» و همچنین برای دانشجویان رشته طبیعت گردی در مقطع کارشناسی ارشد برای درس «بیوتوریسم» ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

توسعه اقتصادی در جهان فشار بسیار زیادی بر منابع طبیعی و همین طور سامانه های زیست محیطی وارد آورده است. همچنین، نیاز انسان به گردش فزونی یافته و نقش اقتصادی آن در کشورها افزایش یافته است؛ به طوری که از صنعت گردشگری به راه میان رو توسعه تعبیر شده است. در

این کتاب، برای درک پیچیدگیهای دو مقوله گردشگری و محیط و رابطه آنها و کاهش تهدیدات محیط زیست، از رویکردی کُل نِگرانه بهره گرفته شده است.

از این رو، رویکردی میان رشته ای در بررسی این رابطه در پیش گرفته شده و از دیدگا ههای علوم جغرافیایی، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی و اقتصاد وام گرفته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما