loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت دانش کاربردی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54721 10003022
160,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته فناوری اطلاعات گرایش مدیریت دانش (رشته تازه تأسیس) در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس تخصصی «مدیریت دانش» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

به کارگیری مؤثر مدیریت دانش در کشورهای در حال توسعه اقتصادی مانند ایران که استعدادهای فراوانی برای شکوفا شدن دارند، بسیار حائز اهمیت است.

کتاب حاضر که بر اساس تجربیات چندین ساله سازمانهای موفق در سطح جهان تهیه شده، تلاشی است برای ارائه راهنمای عملی به زبان ساده و کاربردی تا خواننده با مطالعه آن، بتواند میان مفاهیم مدیریت دانش و اقدامات عملی مورد نیاز آن در سازمان، ارتباط برقرار کند. استفاده صحیح از این کتاب می تواند به نهادینه شدن مدیریت دانش در سازمان منجر شود.

این کتاب به عنوان الگوی عملی به کارگیری مدیریت دانش، به تولید دانش و مدیریت جریان تولید دانش با هدف تولید ثروت سازمانی کمک می کند و توان سازمانهای ایرانی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و ارباب رجوع افزایش می دهد.

مقدمه مترجمان
مقدمه نویسندگان
درباره نویسندگان
تقدیر و تشکر نویسندگان
فصل اول: نحوه استفاده از کتاب مدیریت دانش کاربردی
فصل دوم: ارزیابی مدیریت دانش 
فصل سوم: اکتساب دانش
فصل چهارم: استفاده از دانش
فصل پنجم: یادگیری دانش
فصل ششم: تسهیم دانش
فصل هفتم: ارزیابی
فصل هشتم: تولید و حفظ دانش
فصل نهم: واگذاری دانش
فصل دهم: نگاهی به آینده: مدیریت از دیدگاه دانشی
کتابنامه
واژه نامه
نمایه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما